Generelle vilkår

Alt det med småt.

Tilmelding og betaling i ét og samme sted

Du tilmelder dig nemt og hurtigt holdene i Kreativ Skole via ungdomsskolens tilmeldingsside.
Din tilmelding er gældende, når du har modtaget en bekræftelse på tilmeldingen pr. sms.
Vi vil normalt bekræfte din tilmelding senest førstkommende hverdag efter tilmelding.
Ved hold med egenbetaling vil det indbetalte beløb blive trukket på din konto, når tilmeldingen bekræftes.
Når en tilmelding er bekræftet, er den bindende, og afmelding kan kun ske ved henvendelse til Kreativ Skole pr. mail til kreativskole@odder.dk

Betalingsbetingelser

Ved hold med egenbetaling kan du betale med alle gængse betalingskort, f.eks. Dankort, Visa/Dankort og Mastercard. Derudover kan du også betale med Mobilepay.

Vi gør opmærksom på

• At alle priser angives i danske kroner.
  • At Kreativ Skole tager forbehold for fejl i de opslåede fritidstilbud og priser.
  • At du, inden du betaler, skal kontrollere, at det er den korrekte aktivitet, du tilmelder dig eller betaler til.
  • At det indbetalte beløb kun tilbagebetales i tilfælde af, at arrangøren (i dette tilfælde ungdomsskolen) aflyser aktiviteten. Indbetalte depositum tilbagebetales ikke.

Persondata

Kreativ Skole er ansvarlig for indsamling og behandling af persondata. Det betyder, at de personlige oplysninger, som du indtaster under et køb eller tilmelding udelukkende bruges til ordrebehandling og ikke videregives til andre.
Ud over de personlige oplysninger logger vi din IP-adresse. Disse oplysninger bruges udelukkende i sager vedrørende misbrug/svindel.
Ved betaling med betalingskort sendes disse oplysninger direkte krypteret til PBS. Kreativ Skole har IKKE adgang til dine kort- og kontooplysninger.

Brug af fotos

Vi gør opmærksom på, at vi ind imellem benytter fotos fra undervisningssituationer og aktiviteter på vores hjemmeside, sociale medier og i reklameøjemed.
Hvis du ønsker et billede fjernet, er du velkommen til at kontakte os på kreativskole@odder.dk